Unitied is een minimalistische en ontspannende puzzelgame. Het simpele doel is om alle blokken weg te spelen. Dit doe je door alle blokken in één richting te bewegen: omhoog, links, omlaag of rechts. De blokken moeten elkaar gebruiken om het level uit te spelen.