Until The Last Bullet
Until The Last Bullet is een unieke combinatie van een FMV- en railshooter-game waarin je je weg zoekt door de kronkelende gangen van een verlaten fabriek terwijl je hele golven bloeddorstige mutanten uitschakelt met behulp van verschillende wapens die je tijdens de game tegenkomt. De dynamische gameplay wordt nog versterkt door korte, grappige filmpjes met acteurs.
Het hoofdpersonage, Billy, die voorheen van een zorgeloos bestaan genoot, staat er nu alleen voor en wordt geconfronteerd met de vernietiging van de mensheid.
Na weken onderduiken weet hij eindelijk te ontsnappen uit zijn gebarricadeerde huis, en gaat hij het onbekende tegemoet in het gezelschap van een ex-vriendin van jaren geleden en een veteraan uit de buurt waar hij een hekel aan heeft.
Op een dag waagt het meisje zich alleen in een verwoeste fabriek vol mutanten, waar ze spoorloos verdwijnt. Zonder enige aarzeling doet Billy een heldhaftige poging om zijn meisje te vinden.