Untitled Goose Game
Untitled Goose Game is een spel van het slapstick-stealth-sandbox-type, waarbij jij een gans bent die wordt losgelaten op een niets vermoedend dorp. Loop door de stad, van de achtertuintjes van de bewoners tot de grote winkelstraten en het dorpspark. Haal daarbij allerlei streken steel hoeden, snater er op los en ruïneer de dag voor iedereen.
Je kunt nu samen met een vriend genieten van Untitled Goose Game in een nieuwe samenwerkende modus voor twee spelers. Speel het hele spel als twee verschrikkelijke ganzen die twee keer zoveel snateren, gaan samenwerken om allerlei streken te plannen en samen de dag voor iedereen te ruïneren.