Unusual Findings
Het is de jaren 80 en de Kerstmis komt eraan, Vinny, Nick en Tony zijn jong en hun nieuwe kabelsignaal Descrambler is net aangekomen. Diezelfde nacht, terwijl ze proberen een pay per view volwassen kanaal te decoderen, pakken ze het noodsignaal van een buitenaards ruimteschip crash-landing in het bos in de buurt van hun gemeenschap!
Ontdek de wereld die door nostalgie sijpelt, kijk op de video Buster Store voor aanwijzingen, daag andere kinderen uit bij de Laser LamaS -arcades, leer een nieuwe truc in de Emerald Sword Comic Store, probeer om te gaan met de punk die verloren jongens uitziet bij hun schuilplaats of Zelfs durft de stier, de typische Action Hero uit de jaren 80, te vragen om wat hulp!