Uzzuzzu My Pet
Tary, Boo, Kung en Ta zijn geen alledaagse huisdieren. Ze houden ervan om te spelen, zelfs tijdens de meest alledaagse taken. Bekijk hun gekke capriolen en maak je klaar voor het grappigste kleurboek van je leven.
Uzzuzzu My Pet is geschikt voor alle leeftijden en bevat vijf verschillende thema's van tekeningen. Laat los op de acht beschikbare whiteboards als je fantasie meer prikkels nodig heeft en creëer iets prachtigs.