Als je op zoek bent naar een generieke futuristische racer, zoek dan ergens anders. Deze game is namelijk niet voor bangeriken! VSR: Void Space Racing is indrukwekkend, uitdagend en biedt je de mogelijkheid om door uitgestrekte en diverse locaties in de ruimte te vliegen en jezelf naar de eerste plaats te racen!