Valfaris & Slain Double Pack
Ervaar twee van de beste metalgames die ooit zijn gemaakt in dit met bloed doordrenkte dubbelpakket van Big Sugar en ontwikkelaar Steel Mantis. Deze bundel bevat de culthit Slain: Back From Hell en het veelgeprezen Valfaris.
Valfaris: Een 2D actie-platformer die is gesmeed van heavy metal. Hanteer een keur aan dodelijke wapens en waag je in het mysterieuze fort van Valfaris. Onthul de waarheid van het verdoemde lot ervan en daag het mystieke kwaad uit dat erin huist. Brute gevechten. Dodelijke vijanden. Geweldige pixel-art. Wrede soundtrack. Bereid je voor om het sterrenstelstel een nieuw wormgat te bezorgen.