EEN HEERLIJKE SFEER
Heb je zin om 3D-raadsels op te lossen onder begeleiding van een dendere electro-soundtrack? Laat VECTRONOM door de woonkamer schallen! Het is makkelijk om in de groove te komen, maar kun je ook de beat aanhouden?
VECTRONOM is de eerste videogame van de onafhankelijke studio Ludopium. De game is reeds bekroond met verschillende awards, inclusief ''Beste Game'' op de Indie Arena Booth tijdens Gamescom 2018.