Welkom bij de first-person cyber-shooter in neonstijl.
Het is het jaar 2024 en jij bent commandant James Moses, een Space Ranger. Je missie: vernietig het wrede robotleger, bevrijd de Robodudes en red de wereld!
Kies een wapen en gebruik je behendigheid om het in deze retro-hommage aan arcade-klassiekers op te nemen tegen een stortvloed aan op hol geslagen robots. Chaotische gameplay, een arsenaal aan luide en vernietigende wapens, en brute actie!