WORD EEN SPEEDRUNNER
Help je kleine noedel kraam door te rennen, springen, glijden en teleporteren om noedels zo snel mogelijk te bezorgen in deze hoogvliegende, halsbrekende snelheid, snelle 2D platformer. Word een speedrunner en ontdek intuïtieve routes, vloeiende bewegingen en ontwijk vallen om recordtijden te verslaan en beloningen vrij te spelen.
Velocity Noodle heeft ultrasoepele en vloeiende bewegingen; knoei niet met je noedels! Combineer vloeiende bewegingsvaardigheden en breek levels om zo snel mogelijk het einde te bereiken!
Alle levels bevatten valstrikken en alternatieve routes die met de hand zijn gemaakt voor maximaal plezier! Veel plezier met springen en teleporteren langs valstrikken of achtervolgd worden door de A.D.S. (Anti-Delivery Service oftewel de voedselpolitie).