Vera Blanc: Full Moon
Vera Blanc is een mysterie-/detective-game. Speel als Vera Blanc, een mooie, jonge vrouw met een buitengewone kracht: ze kan de gedachten van anderen lezen!De game speelt als een beeldroman/adventure-game met twee eindes voor het mysterie en een verzameling uitdagende minigames.
Er is een seriemoordenaar actief, en alles wijst erop dat de dader een weerwolf is!