Volleyball Heaven
Als Kayla Perrin haar dorp verlaat om met een sportbeurs te starten op het Asgard College, denkt ze dat ze de hemel op aarde heeft bereikt.
Als captain van het schoolvolleybalteam ervaart Kayla al snel de uitdagingen van het balanceren van haar studie en haar sportverplichtingen en buitenschoolse activiteiten. Terwijl ze botsende persoonlijkheden tot één samenwerkend team vormt, moet Kayla ook haar eigen verleden opnieuw onder de loep nemen.
Volleyball Heaven richt zich op vijf jonge vrouwen die hun grootste angsten onder ogen komen en vriendschap en liefde vinden.