Het heelal is in gevaar. Vijandige schepen terroriseren de ruimte. Knal je vijanden aan flarden met een enorme reeks upgradebare ruimteschepen. Deze extreme arcade-ruimteshooter met wereldwijde ranglijsten en lokale multiplayerstand zul je blijven spelen totdat je alle schepen hebt vrijgespeeld en het heelal hebt gered.