Voxel Galaxy
Voxel Galaxy speelt zich af in een wereld in de nabije toekomst die een combinatie is van de ruimte en cyberpunk.
Op de planeet Voxel, in een verre uithoek van het heelal, worstelt een rebellenleger in hun gevecht met het Voxelrijk dat een plan heeft gesmeed om het gehele Melkwegstelsel te overheersen.