Voxel Pirates
Voxel Pirates is een eenvoudige pick-up-and-play actiegame waarin je vijanden verslaat met een verscheidenheid aan wapens in een schattige, eigenzinnige fantasiewereld van speelgoed.
De gouden eeuw van piraterij is begonnen in de speelgoedwereld van Voxel! Piraten zwerven over de zeeën en brengen hun dagen door met het verzamelen van schatten. Vaar in een wereld van grote schepen, geheime bases en havensteden!