WORMHOLE-functies
In WORMHOLE ben je een gigantische ruimteworm die zich een weg baant door de kosmos en die eet, schiet, stormt en explodeert. Baan je een weg door wormgaten om door obstakels te navigeren, nieuwe energie op te doen en snel je volgende maaltijd te vinden. Deze adrenaline-aangedreven arcade-actiegame bevat sterrenstelsels om te consumeren, een stapelbaar voordeelsysteem, wormen met cowboyhoeden en een griezelige chiptune-soundtrack die rechtstreeks van Dracula's cassettedeck is gescheurd.