WRITHE brengt je naar een alternatief Thailand uit de jaren ’70, waar een eindeloos leger gemuteerde sagowormen de brave inwoners van Bangkok terroriseert. Hijs je in je pak en bewapen je: het is jouw taak als verdelger om koste wat het kost deze wriemelende golf tegen te houden.