Als een Amerikaanse leger kapitein tijdens de Tweede Wereldoorlog, neem je de leiding van een vloot van geallieerde tanks vechten in heel Europa tegen as legers.
In dit arena spel moet je je vaardigheden tonen om vijanden te verslaan terwijl je je leven en dat van je soldaten redt.