Waifu Uncovered
Acht beeldschone jongedames worden bedreigd door aliens. Hun leven en het lot van de wereld ligt in jouw handen. In deze eenvoudige maar bevredigende shoot-em-up game bestuur je verschillende ruimteschepen die elk specifiek zijn afgestemd op verschillende speelstijlen. Schiet je een weg door kleding geïnfecteerd met een dodelijk virus. Ontwijk en vernietig vijanden die je verhit achterna zitten, speel als team in multiplayer of ga er moedig alleen op af. Red het meisje van je dromen en misschien unlock je zelfs een handige one-finger mode.