Waking Violet
Waking Violet is een klassieke top-down-puzzelgame in 2D, maar met fantastische spreuken en een uniek mechanisme om de tijd terug te spoelen.
Spelend als Violet, een schuchtere tiener die graag volwassen wil worden, raak je gevangen in een droom waaruit je maar niet wakker kunt worden.