Wanderlust Travel Stories
In een bar op het meest verafgelegen eiland ter wereld deelt een groep vreemdelingen reisverhalen. Stap in hun schoenen en ervaar het reizen vanuit verschillende perspectieven. Wanderlust Travel Stories is een boek dat jij helpt vormgeven. Als je op zoek bent naar iets anders dan is dit voor jou. En als je dit kunt lezen heb je alle kennis die je nodig hebt om aan de slag te gaan.
Geïnspireerd op echte verhalen met als achtergrond echte plaatsen. Reis naar de mysterieuze beelden van Rapa Nui, de drukke straten van Bangkok, de ongerepte vlaktes van Antarctica, de savannes van de Serengeti, en meer. Duik in de verhalen van gepassioneerde reizigers en ervaren verslaggevers, en bekijk de wereld door hun ogen tijdens hun reizen.
Jouw keuzes bepalen het humeur van je personage. Dit heeft op zijn beurt weer invloed op hoe je de wereld ziet. Alle emoties zijn geldig: niet alleen geluk en enthousiasme, ook een verdrietig of moe gevoel is volkomen natuurlijk.
Het is een langzame, meditatieve ervaring, net zoals een rustige middag met een kop thee en een goed boek. Geen noodzaak tot haast of vechten, je kunt net zolang van elk moment genieten als je wilt. Heb je daar wel oren naar, maak dan kennis met wat wij ‘Slow Gaming’ noemen.