Warlock's Tower is een puzzelgame in retrostijl met elegant ontworpen levels rondom een eenvoudige regel: één beweging staat gelijk aan één verloren levenspunt. Speel als postbode Tim en trotseer de toren en de ingewikkelde kamers met gekmakende puzzels, in een poging om de top te bereiken en een vredesoffer te doen aan de Warlock.