Watermelon Party
Gebruik bommen om paden te vernietigen. De speler die als eerste alle watermeloenen heeft verzameld, wint.
De game is te spelen in de tafelstijl. Geef een Joy-Con-controller aan een vriend en speel met z'n tweetjes!