Way of the Passive Fist
Een geheimzinnige figuur die als de Dwaler bekendstaat reist over de verre planeet Zircon V, ooit een gedijende mijnkolonie, maar nu op de rand van de verwoesting. Door middel van de Passieve Vuist-techniek kan de Dwaler het langer uithouden dan welke vijand dan ook, door hun aanvallen te pareren en hun uithoudingsvermogen uit te putten. De kolonisten verdwijnen en maniakken maken amok, maar de Dwaler moet standhouden, kalm blijven en vechten om antwoorden te krijgen in deze unieke moderne vechtgame.
Klassiek knokken op een nieuwe manier! Bestudeer de patronen van je vijanden en neutraliseer hun aanvallen met perfect getimede afwerening en ontwijkingen. Laat je vijanden zichzelf verslaan.