We. The Revolution
We. The Revolution is een unieke game met een bijzondere artstijl die je meevoert naar de bloederige en paranoïde wereld van de Franse Revolutie, waarin het moeilijk was vriend van vijanden te onderscheiden. Als rechter van een Revolutionair Tribunaal spreek je vonnissen uit en speel je een gevaarlijk politiek spel. Aan het eind van elke dag moet je je beslissingen ook tegenover je familie rechtvaardigen.
De macht om over leven en dood te beslissen is een zware last die het lot van de revolutie kan bepalen. Dat is iets om in je achterhoofd te houden bij het uitspreken van elk vonnis, terwijl je je agenten aan het werk zet en je in politiek intriges mengt. We. The Revolution is vooral bedoeld voor spelers die houden van morele dilemma's en complexe persoonlijke keuzes in een wereld vol politieke spelletjes.