Western 1849 Reloaded
In 1849, toen het Westen wild was en revolverhelden op straat vochten, werd er goud ontdekt in het rustige stadje Sunset Bluff. Als coyotes aangetrokken door de geur van bloed reden de Quicksilver Bandits naar de stad om de mijnen in te nemen. De hulpeloze burgers hebben geleden en nu kijken ze naar jou, hun redder. Trek je wapens! Het is tijd om Sunset Bluff op te ruimen!
Western 1849 Reloaded is een meeslepende arcadeshooter die je meeneemt naar ultieme schietgevechten op diverse locaties in het Wilde Westen.