"Whacking Hell!" is een hectische 2D top-down shooter met roguelite-elementen. De poorten van de hel zijn geopend: dood alle monsters voordat ze jou doden! Verzamel hun zielen, verbeter je wapens en spreuken en word een slachtmachine! Versla golven van vijandelijke aanvallen en lastige eindbazen door de juiste upgrades te kiezen.