Van de maker van Coffee Talk, in samenwerking met Rolling Glory Jam de maker van Rage in Peace.
Help Vivi door de reis die haar meeneemt naar de plek waar mensen na hun dood heengaan, naar wat erna komt. Rijd de trein vol met de zielen van de mensen, dieren en planten die op weg zijn om deze wereld te verlaten, en praat met hen om te leren over de liefde, spijt, het leven en de dood die ons elke dag achtervolgen tot onze tijd gekomen is. Allemaal op een luchtige manier gepresenteerd met een vleugje komedie en filosofie.