When the Past was Around
When the Past was Around is een point-and-click avonturen-puzzelgame over liefde, verder gaan, laten gaan en de vreugde en pijn van alles daartussen.
De game vertelt een bitterzoet verhaal over een meisje en haar geliefde in een surreële wereld bestaande uit onsamenhangende kamers uit herinneringen en de tijd. Met elke verzamelde aanwijzing, opgeloste puzzel en ontgrendelde deur vindt het meisje haar weg en ontrafelt ze de geheimen tussen haar en haar geliefde, de geheimen die ze vroeger kende.