Where Cards Fall is een stukje levensverhaal waarbij je kaartenhuizen bouwt om levensbepalende herinneringen tot leven te wekken. Via droomachtige, ruimtelijke puzzels baan je een weg door de onzekerheden en emoties van de middelbare school en daarna.