Widget Satchel is een spannend avontuur voor een kleine dief en bevat listige puzzels, leuke platform-gameplay en talloze verborgen collectables. Terwijl je op de vlucht bent voor je verzorgers moet je allerlei spullen stelen, zoals sokken. En je bewaart ze, want je bent een fret.