In het humoristische en vaak ondeugende actieplatformspel Wife Quest speel je de charismatische voormalige krijgster Mia. Ze vecht tegen de monstermeiden die haar dierbare man Fernando steeds kidnappen. Ontdek de omgeving rond je echtelijke woning in levendige zijwaarts scrollende pixelartstijl. Hak je een weg door vijanden en navigeer dapper door verschillende gevaarlijke gebieden.
Mia verdient nieuwe vaardigheden bij elke vijandige baas die ze verslaat waarmee ze de uitdagingen kan overwinnen die haar te wachten staan. Van kobolden en heksen tot slijmmonsters en nog veel meer, Mia komt onderweg genoeg monstermeiden tegen om te straffen, elk met unieke animaties! Er is ook een winkel met uitrusting, mini-games, galerie-afbeeldingen om te ontgrendelen en extra speltypen om te ontdekken waarmee je nieuwe skins voor Mia kunt vinden. Help jij Mia de duistere elf Morganna verslaan en haar te herenigen met Fernando?