Als je ontdekt dat je ruimte tekort komt, pak dan je houweel en maak meer land bruikbaar. Daardoor vind je ook verschillende materialen, die je kunt gebruiken om je faciliteiten te upgraden of zelfs speciale items te maken!
Er zijn ook heel veel leuke uitdagingen om uit te proberen. Help jonge boompjes om uit te groeien tot prachtige grote bomen, laat bezoekers het tegen elkaar opnemen in viswedstrijden, en kijk of je de verschillende vogels en reptielen kunt vangen.