BELANGRIJKE KEUZES
Ga op een epische reis in Wildermyth, een tactische RPG waarin alles draait om de personages en de keuzes die jij maakt om hun lot te bepalen. Geef leiding aan verschillende unieke helden die zich ontwikkelen van nederige beginners tot legendarische krijgers. Neem het samen op tegen onverwachte dreigingen en ontrafel mysteries in een uitgestrekte 2D-fantasywereld. Je kunt Wildermyth eindeloos blijven spelen en elke keer weer je eigen legenden creëren dankzij de procedureel gegenereerde verhalen, dynamische personageontwikkeling en strategische gevechtsactie. Leid jij je helden naar grootsheid of gaan ze roemloos onder in de strijd tegen het kwaad?
Tijdens de tactische gevechten ligt de nadruk op teamwerk en het kiezen van de juiste positie in de strijd. Maak handig gebruik van je omgeving en creëer mystieke samensmeltingen met je explosieve magische krachten.
Pas alle aspecten van je helden aan, waaronder hun uiterlijk, naam en achtergrondverhaal. Laat ze stijgen in niveau en ontgrendel allerlei verschillende vechtstijlen en vaardigheden. Elke keer dat je de game speelt, duik je weer in een unieke ervaring met procedureel gegenereerde campagnes vol nieuwe helden, vijanden, kaarten en verhaallijnen.
In het compleet nieuwe Monster Compendium vind je gedetailleerde beschrijvingen en informatie over alle vijanden en dreigingen die je te wachten staan.