Willy's Wonderland - The Game
Willy's Wonderland - The Game is een 2.5D beat 'em up game gebaseerd op de cultfilm met dezelfde naam, waarin een groep Animatronics tot leven komt en mensen afslacht die Willy's Wonderland durven te bezoeken.
Spelers nemen de leiding over The Janitor of Liv terwijl ze het opnemen tegen de hordes kwaad onder leiding van de snode Animatronics - Tito Turtle, Siren Sara, Arty Alligator, Cammy Chameleon, Willy Weasel en nog veel meer!