Wilmot's Warehouse
Wilmot's Warehouse is een puzzelspel waarin je een magazijn perfect moet laten draaien. Je bent Wilmot, een harde werker die allerlei producten moet verplaatsen, sorteren en stapelen. In de loop der tijd komen er steeds meer vrachtwagens met deze producten aan, die het magazijn geleidelijk opvullen. Hoe je alles organiseert, moet je helemaal zelf beslissen... sorteer op kleur, type, Dewey Decimale Classificatie of een krankzinnig formaat dat alleen jij begrijpt. Alles mag! Onthoud waar je alles hebt neergezet, want zodra het doorgeefluik opengaat, moet je snel de dingen vinden die mensen willen hebben om de gewilde Performance Stars te verdienen die nodig zijn voor allerlei arbeidsbesparende upgrades.