Wira & Taksa: Against the Master of Gravity
Ga op reis op zoek naar Wira en Taksa's meester. Gebruik de kracht van de zwaartekracht in je voordeel en overwin gevaren op je weg in deze arcade-platformgame gemengd met puzzelelementen.
Het titelkarakter Wira is een krachtige krijger met een enorme hamer die vijanden die in de weg staan kan verslaan. Aan de andere kant wordt Taksa gekenmerkt door een buitengewone snelheid en behendigheid. Hierdoor kan hij vallen ontwijken en verschillende tijdgerelateerde uitdagingen overwinnen.
Wira en Taksa delen dezelfde levenspool. Als je levens op zijn, wordt het level opnieuw gestart. Kijk onderweg uit naar levenstekens om het aantal pogingen te verhogen. Onthoud dat monsters kleine schade toebrengen, terwijl vallen zoals spikes of vlammen de helden meteen verslaan.