Witch & Hero
Je speelt als held en wordt bijgestaan door een heks. Je wilt wraak nemen op de kwaadaardige Medusa. Medusa heeft de heks versteend. Die kan zich dus niet meer bewegen. Het is aan jou om de monsters te verslaan en hun bloed te verzamelen. Met dat bloed kun je de heks en haar krachten voor een beperkte tijd tot leven wekken.
Je hebt de krachten van de heks ongetwijfeld nodig, want de vijanden worden steeds sterker! In deze Nintendo Switch-versie kun je ook samen met een vriend spelen.