Witcheye is een groot, kleurrijk, ouderwets platformavontuur met een unieke touchscreenbesturing waarmee je ongeëvenaarde controle hebt over je heldin. Ga op avontuur als een vriendelijke heks die in een wraakzuchtige vliegende oogbol verandert als een slijmende ridder en tovenaar haar magische ingrediënten stelen. Je leidt haar door meer dan 50 levels, die elk iets totaal unieks bevatten: lastige nieuwe vijanden, mysterieuze nieuwe omgevingen en raadselachtige nieuwe geheimen. Deze elementen worden tot leven gebracht met kleurrijke, strakke pixelkunst en een energieke originele soundtrack. Ontwerper Peter Malamud Smith was (samen met Charlie Hoey) een van de makers van de virale hit The Great Gatsby For NES en de man achter de goed ontvangen mobiele actiepuzzelgames Satellina en Satellina Zero.