Wonderland Nights: White Rabbit's Diary
De vier naties van Wonderland ontmoeten elkaar elk jaar om tot een gezamenlijk beleid te komen en hun complotten tegen elkaar uit te voeren.
Jij bent de White Rabbit en het is jouw taak om de planning te verzorgen. Elke beslissing die je neemt heeft gevolgen voor het lot van Wonderland!
Er zijn persoonlijke vedettes op te lossen, overal betoveringen verborgen en heeft iemand het niet gehad over de gevreesde indringer Alice?
Elke beslissing die je neemt heeft gevolgen voor het lot van Wonderland en politieke intrige wacht om elke hoek!