Houd je van woordzoekers? In Word Mesh moet je meer dan 3000 woorden in 10 talen zoeken (27000 woorden als je alles speelt).
Kies je favoriete categorie of breng ze allemaal samen. Er zijn twee moeilijkheidsgraden en vijf veldgroottes.
Het speelveld wordt willekeurig gegenereerd, dus je krijgt nooit dezelfde woordencombinaties!