World Tree Marché
World Tree Marché is een simulatiegame waarin je samen met zes chefs een markt runt. Je bent een koninklijke culinaire adviseur en het is jouw taak om deze koks te helpen bij hun eigenaardige gastronomische verhalen. Ontdek nieuwe recepten en vergeet niet om het kwaadaardige bedrijf Gourmand te stoppen!
Je moet nieuwe ingrediënten vinden en kopen, recepten maken en ze vervolgens verkopen. Door nieuwe recepten te ontdekken kun je de de Marché in ere herstellen.