Een spel waarin je kennis kunt maken met de ontberingen van soldaten in de wereldoorlog.
Je krijgt meer dan 10 soorten wapens om uit te kiezen, waaronder granaten en de mogelijkheid van man-tegen-man gevechten.
De mogelijkheid om maximaal drie wapens te selecteren in de in-game overlay, evenals de keuze voor hand-tot-handgevechten.
In de winkel kun je alles kopen wat je nodig hebt om het spel te voltooien, van het kopen van nieuwe wapens tot het kopen van extra EHBO-koffers of granaten.
Een verscheidenheid aan locaties zorgt ervoor dat uw ogen zich niet vervelen, evenals een handige en begrijpelijke inventaris.
Voor de meest krankzinnige spelers in het spel is er een lock-on-systeem dat het spel voor jou heel anders zal maken, evenals een tutorial waarin je alle game-mechanica die je nodig hebt kunt beteugelen.