Spectaculaire afbeeldingen
World of Machines - Tanks War Operation is een meeslepend tankoorlogsspel dat je in het hart van epische veldslagen in verschillende landschappen en omgevingen duwt. Bestuur een breed scala aan formidabele tanks, verken verschillende locaties, voer uitdagende missies uit en pas je voertuigen aan met unieke camouflages. Bereid je voor op intense gepantserde gevechten en word een legendarische commandant aan het front.
Kies uit een uitgebreide verzameling tanks, die elk een aparte klasse en speelstijl vertegenwoordigen. Of je nu de voorkeur geeft aan de brute kracht van zware tanks, de snelheid en behendigheid van lichte tanks, de veelzijdigheid van middelgrote tanks of de verwoestende vuurkracht van tankdestroyers, World of Machines - Tanks War Operation biedt een scala aan opties die passen bij jouw favoriete slagveldbenadering .
Bereid je voor om het bevel te voeren over de meest angstaanjagende oorlogsmachines die ooit zijn gebouwd en word een gepantserde legende. Ben je klaar om je tanks naar de overwinning te leiden, de verschillende locaties te domineren, uitdagende missies te voltooien en je stempel te drukken op het slagveld? De oproep tot wapens wacht op je in World of Machines - Tanks War Operation.