WorldNeverland - Elnea Kingdom
In dit simulatiespel immigreer je naar een denkbeeldig koninkrijk om een vrij leven te leiden.
Spelers die zien hoe de bewoners met elkaar communiceren, krijgen het gevoel dat ze een MMORPG spelen.
Ze kunnen een partner hebben, trouwen en kinderen krijgen. De kinderen nemen hun eigenschappen over.
Het leven in dit koninkrijk is als een eenmalig verhaal dat elke keer dat je speelt verandert.