De Worms zijn weer terug met hun meest verwoestende game aller tijden. Met een prachtige, handgetekende 2D-look, een volledig arsenaal aan wapens, voertuigen, gebouwen en het maken van items is Worms W.M.D. de beste Worms-ervaring ooit!
In Worms W.M.D voor de Nintendo Switch kunnen spelers zowel thuis als onderweg de volle kracht van alle campagnemissies, levels, aanpassingen en updates ervaren, waaronder Liberation en de favoriete Forts-stand.
Worms W.M.D voor Nintendo Switch bevat ondersteuning voor het spelen met één Joy-Con, lokale draadloze multiplayer* en lokale en online** multiplayer in een hilarische wormenoorlog. Dus waar je ook bent: grijp je betonnen ezels, trek de pin uit je heilige handgranaten en trek je superschapen een cape aan om de hel te doen neerdalen op je vijanden met Worms!
De beste implementatie van de Worms-formule toe nu toe met een gloednieuw Worm-personage en schitterende, digitale 2D-vormgeving.
Worm-oorlogsvoering wordt serieuzer in de vorm van de introductie van voertuigen (voor de allereerste keer in de serie). Domineer het landschap in oorlogszuchtige tanks, kies het luchtruim om een regen van kogels los te laten vanuit helikopters, en nog veel meer!
Je hoeft niet meer te wachten terwijl je tegenstanders met hun beurt bezig zijn! Pak de creatiekratten die uit de lucht vallen om verbeterde versies te maken van items als het elektrische schaap, de bazookataart en de Heilige mijngranaat om op je vijanden los te laten!
Onze gloednieuwe engine laat fan-favoriete deelnemers uit de serie herleven en markeert de herintroductie van het geliefde klassieke ninjatouw.
Meer dan 80 wapens en gebruiksvoorwerpen tot je beschikking, inclusief tal van terugkerende klassiekers en een paar nieuwkomers waaronder de twijfelachtige telefoonbatterij, het ongewenste cadeau en de OMG-aanval.
Er is een reeks verschillende soorten geschut in het landschap geplaatst, waarmee je oorlogszuchtige wormen NOG meer schade kunnen aanrichten!
Worms W.M.D. komt met een oorlogskist aan trainingsmissies, campagnemissies en uitdagingen voor de solospeler. Train jezelf en richt dan online een ravage aan in multiplayerstanden, waaronder een klassement met ruimte voor zes spelers op elke kaart!