Welkom bij Woven
Welkom in een wereld waar wollen wezens ooit in vrede leefden. Stuffy is een goedbedoelend maar nogal onhandig knuffeldier dat alleen door de wereld rondloopt.
Is Stuffy achtergelaten? Waar zijn al deze machines plotseling vandaan gekomen? En wat heeft Glitch hiermee te maken?
De wereld van Woven is gevuld met obstakels en uitdagingen. Je moet blauwdrukken van dieren vinden om de vorm en vaardigheden van Stuffy te kunnen aanpassen.