YUMENIKKI -DREAM DIARY-
Je speelt als een jong meisje als het hoofdpersonage en je bevind je in haar dromen. Zo zoek je jouw weg door verschillende mysterieuze en surrealistische droomwerelden. In de dromen gebeuren allerlei vreemde dingen en raak je verstrengeld in raadsels. Er is geen doorlopend verhaal en je krijgt geen aanwijzingen.
Dit spel is gebaseerd op en een eerbetoon aan het spel 'Yume Nikki' dat in 2004 door onafhankelijk ontwikkelaar 'Kikiyama' met de software 'RPG Maker' is gemaakt en een grote populariteit heeft gekend. Dit spel is gemaakt met de toestemming en hulp en onder toezicht van de maker 'Kikiyama'.