Als weeskinderen waren Jenn en Tristan terechtgekomen bij een mysterieuze wetenschapper, die hen in huis nam en opvoedde als zijn eigen kinderen. Maar op een dag verdween hij onder zeer merkwaardige omstandigheden.
Tijdens een wanhopige zoektocht naar hem vond het duo een verborgen kelder en de Moon Gate portal, die hen naar een gevaarlijke parallelle wereld bracht waar het wemelt van de kobolden.
● Speel een dynamische en uitgebreide opzij scrollende RPG-beat 'em up als Jenn en Tristan, solo of in coöp, en verken de vier unieke omgevingen van de vreemde koboldenwereld en de stijlvolle wereld van de mensen.
● Young Souls combineert de klassieke beat 'em up met een meeslepende RPG door middel van een prachtig verhaal dat zich afspeelt in een schitterend vormgegeven wereld.