Your Toy is een first-person horrorgame met een geavanceerd puzzelsysteem dat goed is voor steeds weer nieuwe raadsels en zenuwslopende ontsnappingsscènes. Daarbij kun je genieten van een mysterieus verhaal dat doordringt tot in de diepste krochten van je onderbewuste, terwijl de realistische artstijl en griezelige sfeer je helpen helemaal op te gaan in de 3D-omgevingen. Ben jij klaar om je nachtmerries te betreden?
Je wordt wakker in de duisternis van een langvergeten plaats. Via cryptische berichten verdwijn je steeds dieper in de afgrond van deze intrigerende plaats, waarbij het gevoel zich opdringt dat je wordt gadegeslagen door iemand aan de andere kant van deze surrealistische dimensie. Gevangen tussen je eigen herinneringen en een valse droom, keert een vergeten slachtoffer terug. Maar nu zijn de rollen omgedraaid, en ben jíj het speelgoed...